10 mars 2008

Veckobokslut

Ögat är trött så trött. Men helgen har varit bra och det behövdes efter en shitty arbetsvecka. Shopping med vin och tilltugg på 377 efter jobbet i fredags. Fiskmiddag hos Tony och Jenny. Och vi hoppas att vi har lyckats övertala dem att hänga med till New York.

Lördagen var ärenden, sen prommis och lunch med Danne och Frida. Och vi hoppas att vi har lyckats övertala dem att hänga med till New York. Sen hämtade Jenny upp mig och vi åkte till Uppsala. Där har jag väl varit hundratals gånger men detta är första gången som jag inte åkte för att träffa Jeanette. Jag, Jenny och hennes kusin Anna gick på förfest hos Annas kompisar och jag kan knappt tro det själv men jag fick se på schlager ihop med ett gäng bögar! Eller okej, senare förstod jag att bara en var bög fast det spelade egentligen ingen roll. Alla älskade Brittan, till och med den tuffa goth-killen. Sen drog vi vidare till Flurran där det var lite väl mycket Finlandsfärja, men rätt trevligt ändå.

Nu har det äntligen blivit dags att gå och sussa. Så skönt.

Förresten kan man ju fundera på hur Nordman kunde gå vidare. Det är nog den sämsta grupp jag vet - till och med sämre än Kent.

Inga kommentarer: