07 mars 2008

Små saker jag tänker på

Per Morberg lagar mat på teve. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar eller inte.

----------

Jag har mått väldigt konstigt de senaste två veckorna. Min hjärna fungerar inte som den ska och jag är mycket, MYCKET ofokuserad. Det är väldigt jobbigt och jag undrar vad det kan vara för sjukdom.

----------

Hade en fin och inspirerande lunch med gamla kollegor från T-H i dag. Jag har inte sett dem på länge och vi hann inte alls prata klart utan måste träffas mer. Snart. Med vin efter jobbet.

----------

Det är något otroligt vad folk ser likadana ut i den här stan. Även här på Söder (fast då är det ju den "alternativa" Söderstilen som gäller). Jag lägger märke till likformigheten även om jag inte alls är särskilt uppmärksam (vissa hävdar att jag skulle vara tidernas sämsta vittne och det är helt korrekt) och då måste det vara väldigt uppenbart.

2 kommentarer:

JaCal sa...

På mitt "sommarlov" i Sverige förra sommaren trodde jag att mina linser hade fått fnatt och visade trippelseende eller nått. För jag såg hela tiden minst tre eller fler personer som hade tights och ballerina skor. Och när jag kom tillbaka till Californien så funkade de utmärkt igen. ;-)

Anonym sa...

Per Morbeg är ett sexo när han lagar mat. Jag blir sugen när jag tittar på det programmet!