07 mars 2008

ARN-AMS-EWR-SFO-EWR-ARN

Nu har vi bestämt att kombinera New York med San Francisco för det blir ju så otroligt kul att komma tillbaka dit! Det blir mycket resande men det får vara värt det. Amerikaner kan ju göra Europa på tio dagar (London, Paris, Rom typ) så då kan väl vi också. Längtar så efter att träffa vännerna i SF, strosa omkring i Hayes, äta burritos i Mission, gå på Farmer´s Market i Noe, kanske vi hinner gå till testället Lovejoy´s - det vore fantastiskt! Bara en vecka kvar nu!

2 kommentarer:

JaCal sa...

Lätt som en plätt! Lämna armbandsklockorna hemma - de kommer bara bli förvirrade av vilken tid de förväntas visa och ni över hur vakna/sömniga ni förväntas vara. Go with the flow och hoppas ni får det helt fantatiskt. New York med vårsol och San Francisco utan dimma och ing försenade flighter eller security breeches på flygplatserna!

Själv skulle jag inte ha något emot en London-Paris-Rom på 10 dagar...*åh... suckar längtansfullt* ;-)

Tina sa...

Tack, jag tror också att det blir grymt!

Och klockan är inget problem för min del då jag inte burit någon på kanske 15 år. Men att Jonas skulle lämna sin käraste ägodel hemma är dock inte särskilt troligt... Men jag brukar ju hävda att jetlag är för veklingar så jag hade inte tänkt syssla med sånt trams!