15 oktober 2008

Senaste nytt

  • Jag har äntligen fått äta på Portofino, vår finitalienare som bor i gamla Gässlingen lokaler, mitt i Bronx. Där vill jag bli stammis, även om det är lite för dyrt för att bli ett riktigt hängställe. Men jag vill så gärna att de italienska kyparna ska hälsa mig med förnamn, kindpussar och förtjusta leenden.
  • Våra garderober har fått sig en rejäl rensning. Ut med det gamla, in med det nya.
  • Vi har besökt Hem & Villa 2008 på Stockholmsmässan. Som vanligt något av en besvikelse.
  • Jag har fått jobb och det känns fantastiskt roligt.
  • Lite unn, hade en spa-dag på Centralbadet i måndags. Helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Ljuvligt.
  • Min halsduk i vackra höstfärger blir längre och längre. Och jag har lärt mig göra ett nystan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis Tina till nya jobbet!!

Anonym sa...

Stort grattis till jobbet!!!
Vad spännande, ska bli kul att höra vad det är för nått. Jag är tillbaka från Thailand nu, det har varit jobbigt men det är verkligen skönt att vara hemma.
Jag har lyckats radera hela min telefonbok, ring gärna när du har tid så att jag kan få tillbaka ditt nummer. Vad sägs om en brunch i helgen? Vore kul att ses snart!
Kram Jessica

Anonym sa...

Stort grattis till jobbet Tina :)
Blev det jobbet du berättade om då jag var nere förra veckan?
Kram Janne & Marie

Tina sa...

Tusen tack! Det känns så bra, så bra! Ja Janne, det var jobbet jag berättade om när du var här. Hur gick det för dig? Jessica, hoppas vi kan ses snart! Nu har du mitt nummer, va?

Anonym sa...

Kul kul!
För mig gick det oxå bra.
Frisk som en nötkärna:)
Körde "testcykelprogrammet" i botten! Elitmässig kondition blev omdömmet. Vilken skala de använder sas inget om.... ;]
//Janne

Tina sa...

Vad skönt, Janne! Och en god grundkondition hänger självklart kvar i minst 20 år från det att man slutar idrotta, det är jag helt övertygad om...