16 april 2008

Fel Jonas på skämthumör

"Hej Jonas !

Har mailat till Tina, men har tydligen fel adress - har hon bytt? Nåväl, jag kommer på onsdag och vill sova över 2 nätter.
Är ni hemma vid 18-tiden? Vid vilken hållplats ( T ) stiger man av lämpligast för att komma till er?
Jag ringer ikväll!

Bricken"


"Hej Bricken.

Har du fel adress? Ja men då måste du ju ta reda på rätt adress först.
Jag har inte adressen till Tina men är du verkligen säker att du kommer och hälsar på mig? Jag är naturligtvis hemma då men jag tror inte Tina är här för henne känner jag inte och hon bor definitivt inte här.
Tunnelbanan går inte hit heller tyvärr.
Hur som helst. Min adress är Nieuwendijk 123-3, 1012 MD, Amsterdam men kolla om du kan prata med Tina först. Det tycker jag verkar bäst.

M.v.h/Jonas Häggström"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå mailat till fel Jonas. Kul kille ;) // Mallabus

Tina sa...

Haha, ja, det har hänt ett antal gånger, den stackarn är nog ganska less. Men det är straffet för att han har stulit åt sig alla vettiga e-postadresser...