18 mars 2008

Home sweet home

Oh la la vilken lang resa det var, ett helt dygn tog det att komma fram. Men det var uthardligt. Langt stopp pa Schiphol dar vi at och jag hittade snygga Diorsolglasogon som jag nu ar pa jakt efter har. Vidare till Newark dar jag gick ut och andades USA-luft och ville omedelbart flytta tillbaka. Forvaningen over hur trevligt tilltalad man blir i affarerna, jag hade redan glomt. Och alla med laptopar som nyttjade wifi i gaten har i laptopland (pa Swedenborgsgatan finns ett cafe som inte tillater laptops och det ska vi for alltid bojkotta, gud sa lojlig regel). Till sist pa planet till SF bredvid en tjockis som skymde sikten ut. Men fram kom vi, efter inte sarskilt mycket somn. Och har ar vi!

3 kommentarer:

JaCal sa...

Välkomna tillbaka till Californien! Må dimman hålla sig borta och solen flöda!

Anonym sa...

Avundsjuuuuuuuuuuuuuuuuukast i hela världen är jaaaaaaaaaag! Å vad det smärtar men samtidigt vad glad jag är för er skull som får vara där och att sola skiner och SF visar sig från sin bästa sida. Njut så in i bängen!

Kram

Anonym sa...

Tack sa mycket, vi har det helt enkelt bast har! Tyvarr lamnar vi i morgon men da vantar NY och det ska man inte klaga over heller...

Tina & Jonas