17 januari 2008

Vill vill vill!

Under hösten har jag haft tid men inte pengar. Nu har jag mer pengar men inte så mycket tid. Samtidigt planerar vi resor.

1. Amsterdam. Behöver inte bli dyrt, inte heller ta så mycket tid i anspråk.
2. New York. Inte dyrt om man får tag i ett bra erbjudande. Kan klaras av på en långweekend. Stålarna kommer dock att rulla eftersom shopping är huvudsyftet. Men med tanke på att allt där är mycket billigare än i Sverige så TJÄNAR man ju pengar på att åka dit...
3. New York/San Francisco. Kombinationsresa under påsken. Lockande men flera månader kvar till påsk!
4. Alperna. Kompisarna lobbar stenhårt för detta alternativ och eftersom jag inte åkt skidor på tre år skulle det vara ett härligt nöje.

Dessutom säljer Flynordic resor till alla möjliga europeiska storstäder för endast 199:- om man bokar innan den 20 januari. Hysteriskt billigt - förutsatt att man får tag i just en sådan biljett. Och så vill jag hälsa på Misa i Malmö. Måste hända snart.

I slutändan blir det väl ingenting av någonting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också åka!!!
Jag vill också hälsa på Misa!!!

Tina sa...

Strålande! Jag talade med Jeanette och vi tänkte sista helgen i februari alternativt första i mars. Kan du då? Tors-sön typ.

Har dock inte talat med henne som vi ska besöka ännu. Får väl checka läget där också...