13 december 2007

Länge leve e-handel

Jag planerar att handla alla julklappar online. City är nerlusat med stressade stockholmare och tillresta julklappsshoppare. Nej tack. Jag går i IRL-ide och kommer inte fram igen förrän i mitten av januari eller när rean nu är över.

Härom dagen gjorde jag många saker samtidigt och plötsligt hade jag beställt ett par guldboots från Steve Madden. I skoshoppareuforin glömde jag bort att man måste betala tullavgifter plus moms på alla importvaror med ett värde över 500 (typ, skorna kostar i alla fall mer). Det blir lite dyrare än jag hade tänkt mig.

Kan man hoppas på att de inte hinner kolla upp alla paket som skickas inför julen, alternativt att de är extra snälla efter alla pepparkakor?

Sist men inte minst kan man ju hoppas att skorna passar tjejen med världens kinkigaste fötter.

Inga kommentarer: