04 juli 2007

Lalaland

Ja vi är i LA och inte har jag hunnit lägga ut några av våra turistbilder men det kommer, förhoppningsvis. I kväll - vår sista kväll i en av mina absoluta favoritstäder i USA även om jag under denna tur inte fått återse mitt kära Long Beach - har vi varit på Hooters, en amerikansk klassiker. Stabbig mat och lättklädda tjejer. Och killarna gillade. Jaja.

Annars så började vi dagen på Getty Museum, Danne och Frida fortsatte med inlines längst board walken medan jag och Jonas åkte och köpte Blinde Perfectly Panicked-glajjorna till mig på Melrose Avenue med påföljande lunch på Robertson Boulevard där vi lunchade med Jay i Top Model men inte shoppade något.

I morgon bitti åker vi hemåt även om jag hade kunnat stanna några veckor till. Hem till sköna staden där vi ska kajka runt lite som hemlösa och där jag ska avsluta all gammal business. I morgon är det dessutom den 4 juli (grattis mamma!) och hinner vi fram ska vi segla med John och kolla in alla fyrverkerier i bukten.

Inga kommentarer: