27 juni 2007

Nu är det lite rörigt

O la la. I morgon bitti kommer flyttgubbarna. Sen har vi ingenstans att ta vägen (fast några erbjudanden så det löser sig nog). På fredag drar vi söderut. Jonas har börjat sortera, slänga och packa. Jag lär dra med mig all skit hem. Omöjligt att få tiden att räcka till. Förutom måstesaker, det vill säga att slutföra uppdrag och lämna över, hejdåfika med folk, scanna typ 7 000 bilder på Walgreens, köpa prylar typ ny laptop, annan kul elektronik, jeans, Victoria´s Secrets läppglans, i.d. osv., välja ut vad jag ska ha med mig hem nu och vad som kan skeppas hem (och dyka upp två månader senare, det vill säga de icke livsnödvändiga sakerna) och så vidare.

Jag är så glad att vi har förmånen att ha någon som packar, flyttar och städar åt oss.

Inga kommentarer: