04 april 2007

Är ni lediga nu?

Bra dag i går. Produktiv, trots ADHD.

Är det påsk nu? En nackdel med att bo här är att helgdagarna (de svenska) blir utsmetade till ingenting. De har inga religiösa helgdagar i detta landet. Förutom juldagen. I Sverige blir jag grinig om jag inte får något påskägg. Men Jonas brukar fixa det - han är min, Tony och Jennys alldeles egna lilla påskhare som alltid gömmer påskägg till oss. Oavsett om vi är på båt till Helsingfors eller på slott i Uppland.

Det gick ju bara fint, det där med kommentarerna. Mera, mera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu är det påsk! och vi ska till Dalarna, har lyckats lura Jens att rida islandhäst och gå på SPA. Känner igen ditt AHDH problem. Jag kan sitta på jobbet och inte ha speciellt mycket att göra men sen när jag plötsligt får in ett uppdrag och ska sätta fart så bara måste jag kolla mailen, gå på toa och fika etc...
Vi ses väl i sommar hoppas jag. Det ser jag fram emot massor!
Kram Jessica

Tina sa...

Jessica, jag tror att du kommer att få en kanonpåsk! Eventuellt med lite träningsvärk i baken som en extra bonus.

Vi ses absolut i sommar, det är inte så länge kvar nu och jag är lite stressad för vi har inte bokat resa än och det kan vara lite körigt med flygresor på sommaren men förhoppningsvis blir det någon gång i slutet av juni/början av juli. Jag längtar också!