05 mars 2007

Sov gott då

Så var det söndag kväll då och snart läggdags. Helgen har gått i flitens tecken, med undantag av en väldigt trevlig after work i fredags. Drinkar på grottan Attic och mat på ett mexikanskt litet hål i väggen. Det var verkligen helt fantastiskt, i Mission såklart och verkligen för locals, det kändes som att sitta i någons vardagsrum, med en mischmasch av träpanel, diplom, ballonger, glitter och med husmusikanter på köpet. Jag valde en rätt med getkött vilket visade sig vara någon slags kalops med ben i, men Jonas var snäll och jag fick byta med honom.

Sol och värme har vi haft, även om jag mest har suttit hukad framför skärmen och inte märkt så mycket av det. Men i dag åkte vi i alla fall till Bloomingdales för shopping, Jonas köpte inget men jag köpte fin klänning från Free People. Annars är de ju lite efter sig här när det gäller mode. Tights verkar vara nytt och hett liksom smala jeans.

Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker till Hawaii. Bikinisarna, som jag i ett crazy ögonblick beställde från Victorias Secret, var katastrofala. KATASTROFALA. Vem vill ha (ännu) plattare bröst, liksom? Det blir till att svassa runt på stranden i mina gamla HM-trasor. Men jag tror det kan kvitta. Jag ska ha semester!!!