05 mars 2007

Å sola den skiner

Kan det vara sant? Får det verkligen vara 22 grader och sol den 5 mars?! Så otroligt härligt och jag gick som vanligt ut i min svarta jacka med scarf runt halsen och mössa på huvudet men det var bara att gå in och klä av sig.

En till härlig sak: jag fick provtrycket för SWEA-Nytt från tryckeriet i dag och allt såg fint ut så jag har gett dem ett slutgiltigt ok för att trycka - det var ett måste att få det klart innan jag åker till Hawaii så jag var lite stressad. Och det är så mycket som ser annorlunda ut på skärmen jämfört med i tryck så ofta måste man korrigera bilder, annonser etc. när man ser trycket, och i synnerhet med det bedrövliga papper vi trycker på. Tills nästa nummer har jag förhoppningsvis bytt både tryckeri och papperskvalitet och då kommer tidningen att bli så fin så!