25 januari 2007

Ge mig kraft och styrka

Jag har inte så mycket tålamod med trögfattade människor i vanliga fall och jag har ännu mindre tålamod med folk som måste fråga hela tiden för att de inte har lyssnat. Herregud - vakna! Och sluta ta tid från oss andra. Jag går alltså på Photoshopkurs och det är kul men en tant verkar vara helt i sin egen värld. Okej, jag vet att när man går kvällskurser på ABF och sånt så går det väldigt långsamt framåt för många är studieovana men det här är ju i alla fall Berkeley. Och tempot är det inget fel på egentligen men så har vi den här tantan som visat oroväckande tendenser tidigare och som i kväll var helt hopplös. Om hon bara LYSSNADE och TITTADE på honom så skulle hon lätt kunna följa med men hon är förmodligen både döv och blind. Och jag håller på att utvecklas till en sån som himlar med ögonen. Osympatisk människa alltså.