08 april 2006

Vad gör Jonas då?

Ja, vad gör jag när Tina är i Chile? Jag har arbetat mest hela tiden denna vecka, även om förra helgen var en riktig höjdare! Då satte jag mig framför TV:n med ett par öl, en enorm pizza, åt till dess jag mådde dåligt och kollade på en dockusåpa i dryga 5 timmar. Nu frågar ni er säker vad det var för dockusåpa som fängslade mig i 5+ timmar? För det första, anledningen att den pågick i 5+ timmar var att de visade hela säsongen i ett svep, detta för att öka intresset inför årets säsong. Vad var det då? Det var Ulitmate Fighter, där ett antal deltagare kämpar om ett kontrakt i UFC (Ultimate Fighting Championship), vilket som ni säkert förstår är en "relativt" macho dockuså. Japp, har gör man TV av det mesta och kommer den till sverige så sändes den säkert på Z-TV på obskyr tid. Ni kan i i alla fall alltid hoppas. I alla fall så var den väldigt underhållande och jag satt som klistrad framför TV:n igår då årets säsong startade.

I helgen kör jag en repris på förra helgen. Ibland är livet underbart helt enkelt...?!