24 april 2006

Bortbytes: Amerikansk smak

Jag vet att jag har beklagat mig förut men jag måste göra det igen: Oj, vad svårt det är att hitta fina saker till hemmet här. Vi har varit på inredningsuppdrag både igår och idag utan någon vidare lycka. Sänglampor verkar vara mission impossible, till loungen har vi bestämt bord plus att vi hittade ett sideboard igår, rött vackert med asiatisk touch, Jonas tycker att det är japanskt så det matchar väl hans tatuering. Men att hitta nätta bruna skinnfåtöljer utan krusiduller tycks vara omöjligt så vi får nog tänka om.

En våg är allt vi köpt på hela helgen. Min svindyra från Fredells var inte så vattentät som den utlovade så jag har lyckats dränka den. Men den nya var både digital och billig. Dock väger den bara i pound men huvudsaken är ju att man kan se om man har gått upp eller ner. Det är väldigt hög tid att börja fila på beach-kroppen nu.