03 januari 2009

I´m so bored I´m so bored I´m so bored

I dag är en dag av nässköljning, varm svartvinbärssaft, smoothie och c-vitaminbrus. Jag är så rastlös. För sjuk för att orka göra något men inte tillräckligt sjuk för att inte vara rastlös. På teve ser jag på maraton om tjejer som försöker snärja en cowboy (dåligt) och The Hills (lite bättre).

För övrigt vill jag säga att jag älskar Malmö Aviation. Älskar. Man får något att stoppa i magen även om man bara flyger i en timme, man får se sitt hus och sin kyrka och Globen och nästan vad man vill när man flyger in och man landar nästan mitt i stan. Och sedan man har lärt sig att det är helt normalt att deras flygplansmotorer låter som om de stannar när man har kommit en bit upp i luften behöver man inte vara rädd heller.

Jag undar om det inte vore lämpligt att någon börjar betala mig för att blogga snart. Till exempel Malmö Aviation och Samsung.

Inga kommentarer: