03 september 2008

Regn, rusk och detox

I dag är det tredje dagen på detoxmånaden. I korta drag innebär det ett totalt no-no för koffein, nikotin, alkohol, mejeriprodukter, kött och i stället massor med frukt och grönsaker, fisk och kyckling, helst organiskt/ekologiskt/biodynamiskt (jag har aldrig fattat skillnaden). Plus massor med vatten. Så är det tänkt att jag ska bli hel och ren på en månad, att låta kroppen få vila från gifter. Som en kickstart på mitt nya, hälsosamma liv.

Jag skulle behöva gå ut men avvaktar regnet en aning. Kanske blir det ytterligare ett avsnitt av Intervention i stället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intervention, vilken kanal går det på??? Vill också se!

Tina sa...

Ingen kanal tyvärr... jag har köpt på mittt amerikanska konto på iTunes. Jag tror att filerna är låsta men jag kan prova bränna till dig.

Vi kommer nog förbi en sväng på 377 i kväll!