20 mars 2008

Dag 5

Det har skulle bli var sista dag i San Francisco men vi bokade om flighten och flyger i morgon i stallet. Kopte sushiattiraljer har i kineskvarteren och at pizza till frukostlunch (ja, vi har blivit feta bara pa nagra dagar). Den var inte sa god som vi onskade trots att den intogs pa Pizza Orgasmica. Hang i mysiga Hayes under dagen. Sol igen. Hittade ah sa snygga skor - Fiorentini + Baker - men lyckligtvis hade jag for hoga vrister for att passa i dem (sa sa slapp jag ocksa bli $638 fattigare). Vi tog bilen vidare for att hanga lite i North Beach. Dar var det kaos i trafiken som vanligt men vi hittade i alla fall parkering pa Grand Street och jag fick ga till Ooma. Sen fick Jonas antligen aka till sitt alskade Bed, Bath & Beyond och vi shoppade upp oss pa lite Microplane-produkter. Kvallen har jag spenderat i ensamhet, vilket har varit valdigt skont. Kristina jobbade och Jonas akte pa middag med Genentech-folk, nagot jag lika garna kunde hoppa. Nu ar vi alla redo for sangen.

Inga kommentarer: