26 februari 2008

Lycklig lycklig!

Vi ska äntligen resa någonstans! Tillbaka till kära Amerikat - New York närmare bestämt. Eftersom vi blir borta i tio dagar planerar vi att åka någon annanstans också, antingen till Miami eller San Francisco. Vi får se. Bara tre veckor kvar! Och jag har en ny fin kappa och nya högklackestövlar att strutta omkring i på gatorna i Soho. Och nu ska vi stanna länge nog så jag hinner gå på MOMA och åka till Brooklyn. Åååh... längt, längt, längt!

Jonas hälsar att han inte tar upp några beställningar. Men jag kan möjligen låta mig mutas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Super kul, jag är bara lite mycket avis :-)
Sen bär det ju av till Berlin också!
/Jessica

Anonym sa...

Näeiijjj vad fubbit...
det står ju på min..vill VERKLIGEN ÅKA TILL lista...!!
Mao MYCKET AVIS!! Ha superskoj o shoppa järnet och njut!!

Tina sa...

Kiddot - vi kan ta en USA-tripp i höst också! Då SF är varmt och fint... och så Berlin, som sagt! När ska man jobba??

Gerda - du har ju redan bockat av en massa häftiga resmål på din lista så det är jag som är avis!