23 februari 2008

Boring boring boring

Har jobbat hemma med huvudvärk i dag och är verkligen sugen på att komma ut. Jonas försvann precis iväg på sin killgrej. Det är kanske det töntigaste jag vet - killgrejor. Jag växte upp i ett gäng där vi alltid umgicks tillsammans, en massa tjejer och killar. Väldigt, väldigt trevligt. Men nu för tiden ska det killgrejas, medan jag är ensam och kompislös. Innan han gick sade Jonas att jag hade fler kompisar i SF än här. Och det är ungefär så det känns nu. Inte för att jag direkt har ringt och kollat vad mina kompisar gör i kväll. Jag är ju upptagen med att sura. Men ändå.

Plus att jag och Jonas tappade min telefon i golvet och nu är displayen totally crazy. Plus att jag skulle redigera en bild på mig där jag är uttråkad till detta inlägg men Photoshop är totally crazy och kan inte öppna bilder. Allt som allt har detta inte varit någon lyckad vecka. Häromdagen fastnade jag i vår pyttelilla skakiga hiss tillsammans med en besiktningsman (tack för att jag inte har social fobi längre men lite klaustro har jag allt) och blev ståendes en timme.

Jaja... Internet funkar i alla fall och det är final i På spåret.

---------------

Haha, Photoshop är kompis igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

TV-soffan på Hornsgatan är alltid tillgänglig, i synnerhet när töntiga kill-grejjer pågår. Du kanske till och med hade hindrat mej från att somna klockan sju. Jippie, för flashigt karriärliv, när man slocknar som ett utbrunnet ljus så fort man får chansen. Valde man månne fel, vore det kanske inte bättre att sitta i kassan på Konsum, och orka umgås med folk på fritiden?
/iaf en kompis som inte bor i SF

Tina sa...

Det verkar vara tufft att vara affärsresenär. Hoppas Prag var fint i alla fall. Håll inte på och res mer nu, jag behöver dig för aw på fredagar!

Anonym sa...

It's a date! Ses på fredag!/Jenny

Tina sa...

Härligt, I´m in!