31 oktober 2007

Ett tappert försök

Jag är så trött att ögonen blöder men jag har blivit utmanad så jag hakar väl på. Förresten har Jonas fyllt 40 och det kommer kanske något om det med.

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig. Okej, det var Gerda som utmanade mig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina sanningar (och jag är så trött att vad som helst kan råka slinka med):

1. Om jag blir arg - vilket jag periodvis blir ganska ofta - kastar jag saker som till exempel fjärrkontroller och stolar på den som har retat upp mig. Vi har köpt jättemånga fjärrkontroller.

2. Jag är extremt petnoga och älskar att sitta och pilla med detaljer.

3. Ibland när jag är på krogen ljuger jag om mitt namn och säger att jag heter Ester. Alla jag lurar tycker att det är ett jättefint namn.

4. Jag är en riktig datanörd som hellre datar än ser på tv. Surfar på Internet, läser bloggar, spelar spel - det mesta roar mig.

5. Jag har väldigt lite tålamod med människor jag anser är korkade.

6. Jag är faktiskt inte hypokondriker - jag har en massa olika sjukdomar och sånt.

7. Jag funderar allvarligt på att sluta blogga.

Nu utmanar jag (och det blir inte sju för så många bloggare känner inte jag):

Paus
Umefolk
Anna och Niklas

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattis Jonas i efterskott!
Hoppas du hade en bra födelsedag och fick god tårta och många fina presenter!

Kraaam Sophia & Johnny

Anonym sa...

Tack!!
Underbart att få läsa dig igen!Hoppas du aldrig slutar utan bara vilar en stund från bloggandet och väntar på lust.

Jag ska after worka med baskettanterna idag. Känns töntigt att fara hemifrån på after work men ack vad kul att träffa lite folk.

Hoppas ni får en trevlig helg, kraaam/ Malin

Jonas sa...

Sofia och Johnny, TACK för er gratulation!

Vi hörs/
Jonas