07 september 2007

Lagen om alltings jävlighet

Murphy hänger över nacken på mig nu. I skarpt läge fungerade det inte att ladda upp filen till ftp-helvetet och jag förstår inte varför. Dessutom fick ComHem för sig att ha nätverksproblem i ungefär ett dygn. HELT FEL TAJMING! Jag beslöt mig för att bränna skiten på cd och posta. Har ingen brännare på min laptop, gick till nya lägenheten och grävde fram macen, brände och gick till posten. Hade för lite pengar för att kunna välja det dyraste och snabbaste alternativet så cd:n dimper förhoppningsvis ner i SF ons-tors nästa vecka. Lite väl sent då. Har dock inte gett upp ftp:andet helt och hållet. Måste kunna funka, måste måste måste. Jag slutar väl som han med snurran i "SOS Sällskapsresan".

Annars har jag spenderat tid med att packa upp lådor i lägenheten. Det är roligt, så roligt! En sak har gått sönder och några andra saker är eventuellt borta men i övrigt verkar det bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni flyttat in i lagenhet du ville ha?
Visst ar det kul att packa upp kartongerna eftre flytten!