09 juli 2007

Mellanlandning pa vag hem

Efter nagra extremt intensiva dagar i SF ar vi nu i New Jersey hos Anna och Niklas. Jag ar glad att vi lamnat, att jag hann med det mesta, att jag till slut kom ihag att jag lamnat in tva par nya byxor pa upplaggning for flera veckor sedan och hann hamta ut dem, att vi bodde hos Kristina och Jason och fick spendera tid med dem, att vi traffade alla vanner pa drinkar och middag och hejdan, att jag scannade alla bilder, att vi akte upp till Sonoma for grill plus overlamning hos SWEA-ordforanden, att vi besiktade lagenheten och sa vidare. Sa manga adjon pa sa fa dagar, vi ar sa bra pa det nu for tiden. Vissa vet man ju aldrig om man ser igen.

Tog red eye express till Philly och kom fram sju pa morgonen med tre timmars missad somn. Dagen har spenderats pa stranden med Anna, Niklas, Niklas bror Staffan och hans franska fru Kristin. Kvallen avnjots pa italiensk restaurang men vi ar i smastaden och har ater man inte middag klockan nio utan snarare sex sa vi var helt ensamma i restaurangen.

Det kanns valdigt skont att mellanlanda har och inte riktigt behova lamna USA an. I morgon tar vi taget till New York. Dinerade med New York-tjej haromdagen och fick en hel del fina shoppingtips. I vilket fall ar det valdigt roligt att vara hos Anna och Niklas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem!
Vad kul att ni kommer hem igen!
Kommer du och hälsar på mig på Gotland i sommar?
Kraaam Sophia

Tina sa...

Tack! Och jag kommer absolut och halsar pa dig vannen men det blir nog i augusti om det passar bra.

Vi hors snart, massa kramar!