05 juni 2007

Sviter

Måndag kväll och jag börjar äntligen återhämta mig efter lördagskvällen. Vi gick på spansk restaurang i Mission District tillsammans med Kristina och Jason. Jag och Kristina slurpade i oss två pitchers med sangria nästan helt själva. Sen fortsatte vi till Medjool och deras takterrass. I alla fall; det blev sent och många drinkar innan vi kom hem. Men mycket, mycket trevligt hade vi.

Annars börjar jag så smått förfasa mig över att det är mindre än en månad tills vi ska flytta ut ur lägenheten och in i bostadsträsket i Stockholm. Helst skulle jag vilja hitta en trevlig hyresrätt i Vasastan eller på Södermalm. Men med moddarna i ledningen finns det väl knappast några kvar. Innerstan till de rika - förorten till pöbeln.

Annars vet jag en farbror som bor själv på 200 kvadrat på Karlbergsvägen. Kanske vi kan hysa in oss där?

Inga kommentarer: