19 maj 2007

Sååå glömsk

Jag beställde tid hos frissan för ett tag sedan. Vidal Sassoon igen, jag var ju faktiskt nöjd efter den förra klippningen där och ville väldigt gärna ha samma frisör. Problemet var att jag inte mindes vad hon hette. Top stylist var hon i alla fall. Jaså, Carrie kanske? Eller Amy? Ja, Amy var det nog. Amy blir bra.

Så fick jag en tid i dag. Satte mig på väntstolen och spanade efter min frisör. Då hör jag hur tjejen som väntar bredvid mig säger till receptionisten att hon har en tid hos Nicole. Fan! Nicole var det ju! Inte Amy.

Sen kom en kille fram och frågade mig om jag hade tid hos Nicole. JAAA, ville jag skrika. Men hon bredvid var på hugget och svarade att det var HON som hade en tid hos Nicole. Så jag fick Amy i alla fall. Men det blev okej. Tror jag. Får se i morgon när jag ska piffa.

Inga kommentarer: