29 maj 2007

Dagen har börjat skitdåligt men jag är på gott humör ändå

1. Kliver upp tidigt, samtidigt som Jonas = morgonbråk

2. Cyklar till Kinko´s för att printa ut 400 inbjudningar till SWEA-party. Men den färgskrivare som fungerade fint i går har plötsligt gått sönder och de väntar på reservdelar. Cyklar med livet som insats efter Market Street tillsammans med cykelgänget (läs: grabbarna med racercyklar som inte räds något = det går undan) och in på det andra Kinko´s. Gullig liten tjej låter mig provprinta gratis men kvaliteten blir sämre än på det första Kinko´s och det kan jag inte acceptera. Inga inbjudningar i dag alltså. Cyklar hemåt.

3. Mitt i den sista branta uppförsbacken kör en bil upp bredvid mig och vill ha vägbeskrivning = jag tvingas cykla brant och prata samtidigt.

Nu kan det bara bli bättre.

Inga kommentarer: