11 april 2007

Skynda skynda

Nu är jag lite pirrig i magen eftersom vi får besök i kväll. Har typ tusen saker att göra innan dess så jag måste skriva en prioreteringsordning för jag lär knappast hinna allt.

O la la vilken kåk vi var i på styrelsemötet i går. Tiburon, en kvart norr om Golden Gate-bron. Jag körde av freewayen och in i en liten stad, sen upp, upp, uppför ett berg. Lummigt och fint. På toppen av berget låg huset inbäddat i skönt grönt. Fyra våningar i någon slags halvetage, vilket gjorde takhöjden gigantisk på vissa ställen. På baksidan sluttar berget nedåt och utsikten över bukten var magnifik från terrassen. Och här bor styrelsemänniskan helt själv! Nej, jag ska väl inte avundas en änka men huset. Huset! Jag skulle lätt kunna bo i förorten om jag fick bo så.

Inga kommentarer: