09 april 2007

GRATTIS TINA...!

I dag fyller Tina ar, GRATTIS!

8 kommentarer:

Victoria sa...

Ber att få gratulera!!
/Victoria

Anonym sa...

Grattis lillasyster!

Har försökt få tag på dig utan att lyckas. Får väl försöka imorgonbitti (svensk tid). Ha en skön dag.

Puss och kram

Ullis

Anna sa...

Grattis grattis! Vad fick du for fint fran Jonas? Jag ar sa nyfiken...

Vi ska skala for dig ikvall och passa pa att fira lite vi ocksa - det ar ju inte varje dag var Tina fyller ar!

Tina sa...

Tack så mycket! Jag hade en slö dag men en fin kväll med god mat på Fresca och bästa presenterna!

Anonym sa...

GRATTIS!
/HG

Anonym sa...

grattis !!!!

fredrik & saki

Johanna Rudehall sa...

Grattis Tina!
Önskar hela familjen Rudehall

Tina sa...

Tick tack. Äntligen är jag i fas - jag har talat om för folk att jag är 36 ända sedan jag fyllde 35. Nu stämmer det.