25 april 2007

Bye bye vännerna

Så tyst och tomt. Nu är jag alldeles för van att ta farväl och därför ganska bra på det men nog är det slitsamt varje gång.

Vi körde i två bilar ut till flyget, jag för att hämta tillbaka bilbarnstolen som vi lånat av David plus hjälpa herrskapet med all deras packning. De skulle återlämna sin hyrbil i garaget vid flygplatsen. Jag fick två mycket missnöjda Alamopersonal på mig eftersom jag kört in med privatbil i hyrbilsgaraget. STRICTLY PROHIBITED!!! Men det var inte mycket annat att göra - annars hade vi tappat bort varandra. Hittade efter lite snurr en kundparkering i närheten och mötte upp lilla familjen vid tåget. Till slut sade vi våra hejdån och jag hittade märkligt nog ut från parkeringsträsket trots att det var väldigt konstigt skyltat. Men jag är grym på att tolka skyltar nuförtiden.

Nu sitter jag här och undrar om jag borde börja med att städa, svara på mail, kolla på Internet eller slappa framför tv:n. Eller sätta på radion för att det är så tyst.

Inga kommentarer: