01 oktober 2006

Än ger jag inte upp

I går morse klev jag upp klockan åtta för att åka på gruppledarmöte i Foster City inför SWEA:s julmarknad. Jag var trött men blev på väldigt bra humör av att köra bil på freeway.

Sen hämtade jag upp Jessica och vi åkte till golfbanan. Vi spelade med två killar som inte var så bra så vi tänkte spöa skiten ur dem men tyvärr var ingen av oss särskilt bra heller. Fast vi lär vara de enda som faktiskt plussar bollar när vi är där. Nästa lördag ska jag ta en golflektion på Presidio Golf Course. De rekommenderar att man tar sex stycken och med tanke på hur det gick i går är det nog en bra idé.

"I like your shoes" sade whitetrashgrannens spanske vän i dag om mina duntofflor från Hemtex när jag satt i trappan till terrassen. Tror han att jag faktiskt går med dem utomhus?