27 september 2006

Huvudet i väggen

Jonas har åkt till Washington på konferens för kanske femte gången och i vanlig ordning låter han inte mig följa med och spousa (så kan man nog inte skriva). Så jag är hemma och JOBBAR FORTFARANDE med flygbladet till julmarknaden. Helt otroligt vilket strul det har varit denna gång. Det slutade med att jag fick göra om hela flygbladet i InDesign i stället för Photoshop. Men nu har jag skickat the final version till tryckeriet (för tredje gången). Men de hinner inte leverera till gruppledarmötet på lördag som planerat. Jag har nog aldrig jobbat så mycket för så här magert resultat.

Pappa fyllde år i går och det kom jag på när jag skrev datum på ett kvitto på jobbet. Tursamt nog hann jag ringa innan de gick och lade sig. Det är nog jättedyrt att ringa från mobil till Umeå.