08 juni 2006

Oj

Jag har varit hos frissan igen. Trots mina tidigare mediokra upplevelser lyckades det här toppa allt. Hon tvättade inte håret utan sprutade bara lite med en duschflaska. Sen försökte hon kamma ut mitt ganska toviga hår och jag är väldigt glad att jag inte är håröm. Och sen klippte hon. Och klippte. Och klippte. Jag hade sagt att hon kunde ta en inch (2,5 cm) men jag tror nog snarare att det blev två eller tre. Jag som bara hade tänkt trimma lite innan jag ska till MIN frissa Lotta om några veckor. Fort gick det, jag var uppe ur stolen igen efter drygt fem minuter. Man får det man betalar för, antar jag, och det kostade bara 16 dollar. Återigen begick jag dödssynden att inte lämna dricks hos frissan och hon blev lite sur men jag låtsades vara svensk som inte fattar bättre. Och nu har jag plötsligt page.