07 maj 2006

Medlemslunch i Sonoma

Idag har jag varit med SWEA i Sonoma på medlemslunch för nya medlemmar. Sonoma ligger norr om San Francisco i vindistriktet och där är jättefint. Jag samåkte med en i styrelsen och vi skrattade ganska mycket för vi har lika dåligt lokalsinne men vi kom fram utan större bekymmer i alla fall.

Jag kände mig inte så komfortabel med att åka på lunch med en massa människor som jag inte känner men det visade sig vara jättetrevligt. Dessutom har jag ju i min roll som webbredaktör haft telefon- och mailkontakt med många så det var roligt att få ett ansikte till namnen. Vi drack vin och minglade innan maten och det var faktiskt en del unga människor där också. Jag blev tillfrågad om jag vill vara redaktör för SWEA:s tidning samt om jag vill sitta med i styrelsen. Ska fundera på saken.

Jonas har tillbringat denna soliga dag med att jobba och tvätta.

Inga kommentarer: