26 februari 2006

Bara skit

Idag har det varit den värsta datordagen någonsin. Hade tänkt få en massa jobb gjort men Internet har varit extremt svajigt och oftast inte funkat alls. Surt samtal med Comcast som inte kan skicka hit någon förrän på tisdag. Tisdag! Har installerat InDesign som jag skapar SACC:s nyhetsbrev i men trots att jag har samma version på pc:n och macen verkar programmen inte vara kompatibla och jag kan inte dela dokument mellan dem. Helt rubbat. Skulle fixa SWEA:s hemsida men hade plötsligt inga administratörsrättigheter, jagat efter telefonnummer till folk som kan fixa och som numera har fixat fast det funkar fortfarande inte och det är bråttom bråttom. Kan inte bränna en dvd på macen fast jag tror att jag har dvd-brännare, kan helt enkelt inte klura ut hur man gör. HUR SVÅRT KAN DET VARA?? Jag blir så trött.

Jonas har kommit hem från Washington. Han hade bokat ett sent flyg hem så att han skulle hinna se Vita Huset men det visade sig att de bodde så långt från stan (=nära en flygplats) att han aldrig hann.