24 januari 2006

Snusföljetongen del sjuttifjorton

Sol och varmt idag - det finns hopp om vår!

Idag har jag beställt snus av en ny leverantör, vi får väl se hur det går den här gången. Jag blev totally crazy när jag upptäckte att snusworldwide hade dragit 108 dollar från mitt konto för snus som jag inte har fått. Nu har jag skrivit ett elakt mail till dom - fast det är väl ingen där som bryr sig, de har ju fått sina pengar och tar inget ansvar för leveranser som "kommit bort". Känner mig totalt maktlös.

Jag har cyklat omkring i det vackra vädret, handlat frukt på en liten marknad i Mission som Fredrik och Saki tipsade om, fem dollar för tolv apelsiner, sex citroner och fyra grapefrukt - sanslöst billigt! Nu ska jag göra smoothies i vår blender.

Favvolåten just nu: "Sweet Black Angel" på Exile on Main Street-skivan (Stones).