12 januari 2006

Online igen

Äntligen, det var den tredje i raden av kabelgubbar som var här och nu hoppas jag verkligen att det ska fungera framöver för nu har de bytt alla kablar till nya fräscha. Internet är bland det bästa som finns upptäcker man när man inte har tillgång till det.

Annars så sitter jag och sliter mitt hår över mina bristfälliga kunskaper i Photoshop, ska göra en ny hemsida för ett event som SACC ordnar, eller snarare ska jag fräscha upp den gamla med nya färger och sånt men det tar mycket energi eftersom jag får testa mig fram hela tiden. Trial and error - mest error. Har köpt en fetingbok - Photoshop for dummies - vi får se om jag blir klokare.

Fredrik och Saki åkte till Chile i måndags. Det blev tomt efter dem. Här en bild på Fredrik när han lagar middag och leker Jamie Olivier. Det blev gott och räckte i flera dagar.

Jonas åker till Chicago imorgon. Åtta timmar tur och retur för en dags möte. Mycket blir ineffektivt i ett stort land som detta.